Sådan far sådan son.

Min älskade sambon har ingen som helst uppfattning om tid. Säger han att han är hemma klockan 16 så räknar jag med tidigast 17:30. Helt hopplös med tid. Han brukar själv säga att det inte är hans fel utan att hans klocka inte har några visare.
Nu är verkar det ju inte bättre än att hans son är lika dan. Han skulle ju ha kommit för 5 dagar sen.
För ca 3 månader sedan hade jag tröttnat på att vara gravid förstå hur skit less jag är på det här nu. Ont gör det oxå. För han ska ju röra på sig där inne och böka runt.
Ja som var så tvär säker på att han skulle komma tidigare. Eller hur. Nu är jag övertygad om att han byggt bo bakom levern och inte alls tänker komma ut. Skit unge.
*suck*

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Tant Björn
    Jul 09, 2012 @ 20:36:14

    Just de generna hade varit bra om han inte fått. Kom ut nu då!

    Svara

Lämna en kommentar