Då var det 4/7 det magiska datumet.

Eller inte. Idag är våran son beräknad. Och jag har ju faktiskt fått sett honom idag. Nej,han är inte född än. Vi har varit inne på ett sista ultraljud.  förra gången låg han 9% under i vikt idag var det bara 3% under. Så det kan ju inte se bättre ut. Vikten uppskattades till ca 3400g. Det är ju svårt att få fram måtten när barnet är stort och magen trång. Gott om fostervatten  fanns det oxå. Så allt såg bra ut. Bara hoppas på att han kommer ut nu. Idag har jag varit som en zombi hela dagen. Har mest sovit. Hoppas kroppen laddar inför den stora ansträngningen.
Håller alla två tummarna att det sätter fart nu.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Morsan
    Jul 04, 2012 @ 20:24:01

    Det blir den 6:e

    Svara

    • Nilla
      Jul 04, 2012 @ 22:21:11

      Lätt att ändra sig nu. Du så ju faktiskt den 28/6 först. Ja bara han kommer snart. Har nästa besök på mvh inbakad den 16/7 för att diskutera igångsättning om han inte har kommit. Det känns som en evighet dit!! puss

      Svara

  2. Helen
    Jul 04, 2012 @ 21:28:04

    Annars är den 7:e ett bra datum, jag menar när nu Joakim o Disa delar födelsedag så kan ju min Anna och eran ”lillebror” dela dom med 😉
    Men för din skull hoppas jag att lilleman tittar ut fortast möjligt *kram*

    Svara

    • Nilla
      Jul 04, 2012 @ 22:22:45

      Den 7 /7 skulle funka om nu inte 5 eller 6 skulle passa lilla herrn. Det är faktiskt två till som ja känner som tippar på den 7. Så vi får se.

      Svara

Lämna en kommentar