Man gör vad man kan…

För att hålla sig sysselsatt här hemma. Idag stod det hår färgning på schemat. Så nu är jag rödhårig igen. Men jag ser fortfarande ut som ett troll. Frissan hade inte tid för ens nästa vecka så jag får snällt vänta lite till.
Före

image

Efter

image

Idag har jag även varit ute och övning gått med barnvagn. Stackars madde har fått ryggskott. Kraken kan knappt stå på benen. Så när jag ändå skulle gå till Ica tog jag med mig Max så han fick sova i vagnen en stund.  Ungen somnade i hissen sen sov han hela tiden. Vi var ute i nästan två timmar och han bara sov.
Till middag fick vi två extra till bords. Alida och My kom på besök medans madde och mats åkte till akuten. Disa var överlycklig. Det var jätte kul att ha någon att leka med när man kom hem från dagis. Men det tog allt på krafterna. Att gå från trött till övertrött för att sen sluta på hysteriskt. Men nu har lugnet lagt sig och John blund är inte långt borta. Både för Disa och mig.

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. tomtofullt
    Mar 30, 2012 @ 10:09:27

    Fredag den 30 mars…. det var väl idag som….?
    HIPP HIPP HURRA FÖR TJEJEN SOM FYLLER TANT IDAG! GRATTIS!

    Ingen liten fågel har kvittrat, nähäedå, ett brummande från skogen var det allt:)

    Önskar dig en riktigt bra dag!
    KRAM!
    Gökboet

    Svara

  2. tomtofullt
    Mar 30, 2012 @ 10:34:54

    Hej sötnos!
    Idag är det äntligen fredag… Grattis på födelsedagen Tant Pernilla! Hur jag kunde veta det och dessutom hitta dig? Ingen liten fågel har kvittrar, men ett härligt brummande från skogen missar man ju inte… Ha en bra dag!

    KRAM!
    Gökboet

    Svara

  3. Inger Myrén
    Mar 30, 2012 @ 21:26:42

    Grattis på födelsedagen skulle tanten ha! Hoppas du har en bra dag!

    Svara

Lämna en kommentar