Jag ger upp..

Det är bara att ge upp. Jag har kämpat i många år nu. Men nu ger jag efter. Jag erkänner värden kretsar runt det där förbannade facebook. Varenda app jag har i telefon frågar varje gång jag använder den, vill du länka med ditt facebook konto? Jag får säkert den frågan 200 gånger per dag. Alla företag har sina sidor/erbjudanden på facebook.
Så jag ger upp mitt motstånd och kommer inom kort skaffa mig ett konto. Inom ca 1 vecka kommer jag vara en såndär hemsk människa som bara pratar om dom senaste status uppdateringarna, vem som gillade vad och checkar in när jag går till sophuset.
Ja…värden kretsar kring facebook och det är bara att GILLA läget.
Vi ses snart på fejan.

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Emily
    Jan 16, 2013 @ 21:55:33

    Ja, det är nog tyvärr bara att följa strömmen… Men jag har haft god lust många ggr att lägga ner det. Får se om jag gör det…

    Svara

    • Nilla
      Jan 16, 2013 @ 22:53:24

      Ha ha ha ja Emily. Kom med i facebook träsket. Här har vi alla koll på vad grannen gör!!!
      Eller om jag ska vara ärlig så är del inte jätte kul. Kanske för att jag inte lärt mig allt än. Men nu finns jag i alla fall bara att söka på Pernilla Jern.hur vart det med där koppen kaffe vi pratade om???? ♥

      Svara

  2. Emily
    Jan 17, 2013 @ 13:45:42

    Jag har ju varit med där ett tag, och är redan rätt trött på det. Kanske ffa för att det känns så falskt allting?!”

    Jag letar rätt på dig, så nu kommer du inte undan kaffet! 😉

    Svara

  3. morsan
    Jan 29, 2013 @ 17:35:51

    200 ggr/dag!!? Du behöver verkligen skaffa dig ett liv 😉

    Svara

Lämna en kommentar