Gäsp…. En sömnig lördag

Har precis vaknat till liv här på soffan. Allt är tyst förutom tv-ljudet och ett avlägset snarkande i hallen. Ja Chelsea är på besök hos oss i helgen.
Att det är tyst i övrigt beror på att jag skickade familjen till Finland. Ja man blir ju lite trött på dom ibland så ja kasta ut dom.
Nä så är det ju inte riktigt dom är på en dax kryssning till Åland tillsammans med en annan barn familj.  själv kände jag att kroppen inte skulle orka stå och gå så mycket. Så jag stanna hemma med hunden.
Undrar om hon vill gå ut förresten. Det är 5 timmar sen hon var ute. Fast hon ligger och snarkar högt där ute så det är nog ingen panik direkt.
Nu är mitt kaffe klart så jag ska fortsätta min mys lördag i soffan med en kopp kaffe och en chokladbit.  hoppas du har en trevlig helg.

image

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Tant Björn
    Maj 20, 2012 @ 19:29:46

    Det är ju sommar nu så det är klart man njuter, fast jag tänker på dig också och din stora mage som säkerligen börjar bli jobbig nu. Puss på dig, snart kommer han.
    Du bilden här ovanför skulle bli en jättefin tavla om du klipper bort husen och bara har kvar Disa och blommorna. Prova!

    Svara

Lämna en kommentar